3 Haziran 2012 Pazar

Küçük Keklerim :)

Bu tarifi Ali Hoca için hazırladım çokta beğendi.Mutlu oldum.
Tarif bir blogtan yada dergiden görmedim evde ne varsa koyup küçük kekler ortaya çıktı.Umarım sizlerde beğenirsiniz sizlerinde aceleniz varsa küçük kekler çok hızlı hazırlanabiliyor ;)





Pandispanya Keki İçin Malzemeler
+ 8 çorba kaşığı şeker
+ 8 çorba kaşığı un
+  4 adet yumurta
+ Yarım çay bardağı sıvı yağ ( eğer sıvı yağ yoksa katı yağı eritin ben öyle yaptım ;))
+ 1 paket kabartma tozu
            
Üzeri İçin Malzemeler 
+  Hazır krem şanti
+ Süslemek için şekerler
+ Kakao üzeri serpiştirdim.

  Yapılışı 


+ Pandispanya keki için malzemeleri karıştırıyoruz  ve 180 derecelik fırına veriyoruz
+ Sonra krem şantiyi paket üzerinde yazıldığı gibi hazırlayıp buzluğa koydum sonra kek piştikten sonra biraz soğuttum ve kremayı sıkıp süsledimm..




Dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz BON APPETIT :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder