4 Eylül 2015 Cuma

CUPCAKE

Merhaba  sevgili okuyucularım :) Iki gündür yayın yapamıyorum internetim de sorun vardı . Biliyorsunuz haftanın her günü yayın var ama bu hafta aksaklık oldu :( Her neyse canımızı sıkmıyoruz .. Hemen bu güzel mi güzel şirin mi şirin cupcake geçiyorum.  Bu sabah inanılmaz bir tatlı kriziyle uyandım evet baya tatlıya düşkunumdur.  Neyse baktım bakiyim biskuvi falan yok evde hemen bu kekler yaptım . Bayıldım üstünde sipsak krem santi  harika kesinlikle deneyin !! cafelondonn instagramdan takip etmeyi unutmayın . Ay bu arada bolbol fotoğraf gelicek artık .. Çok konuşasim  var neyse neyse susuyorum tarife geciyorum  :)
MALZEMELER
+3 yumurta
+1 su bardagi toz şeker
+1 su bardagi un
+4 yemek kasigi sut
+1 paket vanilya
+25 gr kakao
+1 paket kabartma tozu
+1 paket krem santi ve krem santi için bir buçuk cay bardagi sut
YAPILISI
+Yumurta ve toz sekeri 5 dk çırpın
+Diğer tüm malzemeleri de ekleyip iyice çırpın
+Cupcake kalıplarimizi hafif sıvıyağla yaglayalim
+160 derecelik firinda pişirilir
+Krem santiyi bir buçuk cay bardagi sütle iyice çırpın
+Keklerin üzerine sürün ve süsleyin. .

Okunması gereken kitap ile :) BON APPETIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder