27 Ağustos 2015 Perşembe

PISI

Bu pisi gerçekten çok kolaymis. Bu gün sabah kalktığında annem hadi gel yapalım pisi dedi ve ben çok usendim sabah sabah hamur hazırlamak zoruma gitti sabah sabahtan kastımdan saat 11.00 :D Her neyse gene dayanamadım ve annemden tarifi alıp yaptım bu tamamiyle annemin tarifi çok lezzetli ve cok kolay ben şekilleri kurabiye kalıplarıyla verdim . Gorunusu de çok hoş oldu . Umarım beğenirsiniz.  BON APPETIT




MALZEMELER
+ Yarim su bardagi yoğurt
+ Yarim cay bardagi sivi yag
+ 1 paket kabartma tozu 
+ 1 tane yumurta
+ Alabildiğine un
+ Kızartmak için siviyag

YAPILISI
+Bütün malzemeleri karıştırma kabinda karistiriyoruz hamurun o her zaman ki kulak memesi kıvamında olmalı.
+Hamuru merdane yardımıyla açıyoruz ve şekil verip kızgın yağda kızartıyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder